دریافت نمایندگی پنل پیامکی

امکان فروش پنل اس ام اس در سایت اختصاصی

بهکام اس ام اس قویترین سامانه نمایندگی پیامکی

نمایندگی پنل اس ام اس

نمایندگی پنل پیامکی، یک سیستم کاملا هوشمند است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران با این سیستم امکان فروش پنل پیامکی به صورت کاملا مستقل را خواهند داشت. در این نوع پنل علاوه بر فروش پنل اس ام اس امکان ایجاد نمایندگی نیز وجود خواهد داشت. بهکام اس ام اس یکی از قویترین و کامل‌ترین پنل‌های پیامکی با تمام امکانات لازم جهت راه اندازی و فروش پنل پیامکی را دارا است. داشتن لگوی اختصاصی و سایت اختصاصی تنها یکی از امکانات این پنل‌ها می‌باشد.

امکان ایجاد لگو اختصاصی بدون بردن نامی از بهکام اس ام اس
امکان ایجاد وب سایت اختصاصی جهت فروش مستقل پنل پیامک
امکان ایجاد درگاه اختصاصی و دریافت سود فروش به صورت کاملا اختصاصی

سوالات متداول

آیا ارائه پنل پیامک نمایندگی مشابه امکان پذیر است؟
بله، شما می توانید به تعداد نا محدود کاربر و نماینده تعریف نمایید و بابت ساخت پنل پیامک کاربری یا پنل پیامک نمایندگی هیچ هزینه ای به بهکام اس ام اس پرداخت نمی کنید.
آیا برای شروع کار نیاز به ثبت شرکت هست؟
خیر، در شروع کار و راه اندازی نمایندگی پنل پیامکی، اجبار و نیازی به ثبت شرکت نیست برای گسترش فعالیت می توانید شرکت داشته باشید تا امکانات قانونی بیشتری داشته باشید.
پشتیبانی کاربران و نمایندگان با اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه، بر عهده چه کسی است؟
پشتیبانی نماینده و همکاران نماینده بر عهده تیم بهکام اس ام اس است. ولی با توجه به برندینگ نمایندگی، پشتیبانی کاربران و نمایندگان نماینده بر عهده نماینده و تیم آن است.
آیا می توان پنل نمایندگی را بر روی دامنه ای اختصاصی تنظیم کرد؟
بله هر دامنه یا ساب دامنه ای می توان انتخاب کرد تا صفحه ورود کاربران شما از طریق ان ادرس انجام شود و هیچ اسمی از سامانه پیامک بهکام اس ام اس در آن نباشد، بابت این مورد هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
آیا سال های آتی باید مجدد هزینه پنل نمایندگی پیامک را پرداخت کنیم؟
بله به صورت سالانه مبلغی بابت تمدید پنل دریافت خواهد شد.
برای اینکه کاربرانم شارژ خرید کنند باید پنل نمایندگی شارژ داشته باشد؟
برای این مورد الزامی وجود ندارد، در صورتی که سامانه نمایندگی شما شارژ داشته باشد، کاربر شما به درگاه شما متصل می شود و در غیر این صورت به درگاه سامانه پیامکی ما متصل شده و سود شما محاسبه شده و به حساب شما افزوده می شود.هرکدام بسته‌های پنل پیامک تعدادی پیامک هدیه دارند و بعد از اتمام پیامک هدیه می‌بایست پنل اس ام اس را به صورت آنلاین یا کارت به کارت شارژ نمایید تا بتوانید پیامک ارسال نمایید.
آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربران وجود دارد؟
بله می توانید با فعال کردن گزینه ثبت نام آنلاین این امکان را به کاربران بدهید تا از دامین اختصاصی شما ثبت نام را انجام دهند.